Objednat se lze buď telefonicky u sociální pracovnice zajišťující první kontakt na telefonních číslech:

Mobilní telefon (sociální pracovnice):

 

728 541 505, 778 499 158

 

Telefon do podatelny (ústředny), zde je poté možnost přepojení na konkrétního pracovníka PPP Česká Lípa:

 

487 522 179 (ukazuje se číslo – 776 691 819)

nebo osobně v poradně.

Objednat se přes SMS nelze!

Popřípadě emailem na adrese: poradna@pppcl.cz, kam zákonný zástupce  zašle vyplněnou „Žádost rodičů o vyšetření“ (stáhnout žádost) , která poté slouží jako podklad pro pozvání na naše pracoviště. Je nutné žádost podepsat a poté naskenovanou zaslat – k přijetí žádosti je nutný vlastnoruční podpis zákonného zástupce. Prosíme v případě jiného příjmení rodičů toto uvést do žádosti, děkujeme.

V případě, že jde o vyšetření dítěte z mateřské školy, může jeho zákonný zástupce požádat mateřskou školu o vyplnění dotazníku: „Sdělení mateřské školy“ (stáhnout dotazník).

Klienti jsou zváni do poradny jen na žádost zákonného zástupce, s výjimkou klientů nad 18 let věku, kteří se mohou na poradnu obracet sami.

Konkrétní termín vyšetření je klientům sdělen telefonicky nebo SMS zprávou (prosíme o potvrzení termínu zpět) s dostatečným časovým předstihem.


Informace o vyšetření

  • Doba, kterou stráví klienti v poradně se liší podle řešené problematiky. Komplexní psychologické nebo speciálně pedagogické vyšetření trvá zhruba dvě hodiny a provádí se pouze v dopoledních hodinách. Kontrolní vyšetření pak bývá zpravidla kratší. Dochází-li klienti do poradny za účelem následné psychologické nebo speciálně pedagogické péče, jde o návštěvy většinou hodinové.
  • Konkrétní průběh a obsah vyšetření je vždy dohodnut v úvodním rozhovoru s odborným pracovníkem.